5 תשובות
אוהבת מאוד!
מלא אמרו לי לראות אותה וגם אני יודעת שהיא אנדרייטד ואני אוהבת סדרות אנדרייטד אז אני חייבת להתחילל
שואל השאלה:
את באמת חייבת להתחיל!
את באמת חייבת להתחיל!
אנונימית
היא משעממת לדעתי.
היא נורא כיפית לצפייה אבל התסריט די מטומטם לפעמים