5 תשובות
הם חלק מהקהילה והם מביעים הזדהות.
הם בקהילה, ובאירוויזיון הרבה אנשים מניפים דגלי גאווה, זה שהם מייצגים מדינה לא אומר שהם לא יכולים להניף את דגל הגאווה
מביעים תמיכה
כי הם גאים במי שהם ורוצים שכולם ידעו את זה
שואל השאלה:
לא אמרתי שהם ללא יכולים להניף דגלי גאווה, זה לא קשור, סהכ שאלתי למה.