11 תשובות
ההורים שלך יודעים מזה?
בת כמה את?
ההורים מודעים לזה?
שואל השאלה:
בת 14
אנונימית
שואל השאלה:
עדיין לא הם לא יודעים למה?
אנונימית
מישהו מהמשפחה שלך יודע?אחים אחיות?
מישהו איתך בתהליך?
שואל השאלה:
אין מישהו שאיתי בתהליך..
אנונימית
זה סופי? לא ניראלי שכדאי לך.
בסוף זה יעבור להם ואת תצטערי.
בכל מקרה,מצטערת לשמוע
שואל השאלה:
למה את מנסה לשנות את דעתי? אני סובלת את ההשפעות שלהם כבר 5 שנים לא פניתי 5 שנים ספגתי ואני לא אמשיך לשתוק
אנונימית
לא ניסיתי לשנות את דעתך. זה החיים שלך ותעשי מה שאת בוחרת לעשות ..
רק הראתי לך את כל הצדדים שתחשבי רחוק יותר ועמוק יותר.
אם ככה הבנת,מצטערת.
בכל מקרה, בן אדם שמנסה לעזור לך לא מדברים אליו ככה..