10 תשובות
נוראי
כן ואת יודעת את זה
כן לכי תיקני חוטיני מהמאה עשרים שקל שתגנבי מהארנק של אמא
אנונימית
לא זה לא נוראי, את תחליטי מה טוב לך ומה לא. אבל תאמת? תאמיני לי שאת תתחרטי על זה כשתגדלי. אבל זו החלטה שלך, גם אם את תשימי זה לא נוראי.
כן זה די נוראי
כן זה נוראי
ספאם. את לא בת 13 אולי אפילו את לא בת
זה מזעזע בכל גיל
יודעת שספאם אבל יש המון בנות שככה
זאת לא תשומת הלב שאת רוצה מבנים בגיל הזה.
מה אכפת לך מה אנחנו חושבים?
אנונימי