2 תשובות
אני בת ואני אוהבת בנים:
1. חתיחים ;)
2. נחמדים:)
3. לא ביישנים -_-
4. ואני שונאת שהם אומרים שהם רוצים רק להיות ידידים ואז מתחילים איתי: (
מצחיקים, נחמדים (: