אני והאקס קבענו שאנחנו חוזרים להיות ידידים..איך עושים את זה?? צריכה נןשאי שיחה בדחיפות
אמרנו שנחזור להיות ידידים ואני לא מצליחה למצוא נושאי שיחה כזה ועכשיו זה כזה היי ביי ומה קורה יש לכם רעיונות לנושאי שיחה שאני יכולה לפתח איתו שיחות ארוכות כדי שנתקרב בתור ידידים?