4 תשובות
גם אני לא עושה
קחי את זה בדרך טובה- את לא תומכת בהרס הסביבה!
תהני
תהני
ברור למה לא?
למה שלא יהיה כדאי?
לכי על זה.
וגם לי אין חברים לעשות איתם מדורה,
אני בדרכ נותן קרשים ושטויות כאלה לילדים בשכונה כשמתחילים להיגמר להם העצים
לכי על זה.
וגם לי אין חברים לעשות איתם מדורה,
אני בדרכ נותן קרשים ושטויות כאלה לילדים בשכונה כשמתחילים להיגמר להם העצים
באותו הנושא: