6 תשובות
בגלל זה אני שונאת את החג הזה... לי עף גיץ לעין, כמה שזה כאב אז!!!!!!!! פשוט צרחתי מכאבים ובבית חולים בכלל צרחתי צרחות אימים.
למה שתעשו את זה
^זה קרה כשהכנתי מרשמלו על האש
אלוורה אבל כדאי שתשים את האלוורה במקפיא לקצת זמן שיהיה טיפה קר זה הכי מרגיע
תשים אלוורה וקרח, ואם זה לא עובר תלך לרופא עור והוא יתן לך מרשם לתרופה או משחה יותר חזקה
לשים אלוורה אם יש לך..
באותו הנושא: