6 תשובות
זה קל לי להגיד את זה..לא יודעת
התקשתי בזה שהייתי קטן, הלכתי לקלינאית תקשורת והיא פתרה לי הכל.
לי טיפה קשה אז אומר את זה קצת איטי יותר,הכל טוב.
שואל השאלה:
אני מתכוון כשאומרים מהר קצת קשה ךהגיד את זה
אנונימי
שואל השאלה:
??
אנונימי
גם לי קשה להגיד את זה אבל שהייתי קטנה יותר היה לי קצת סינים במקום שינים עכשיו זה השתפר אבל עדיין קצת קשה לי
אנונימית