5 תשובות
לא בעד לשלב בכיתות רגילות.
לא שהם לא בני אדם כמו כולנו חס וחלילה, זה פשוט שכיתות מיוחדות יתנו להם יותר את מה שהם צריכים- אנשי מקצוע, למידה בקבוצה קטנה, אפשרות להתמודדות פרטנית עם בעיה של כל ילד וכ'ו
לאמא שלי יש ילד עם אוטיזם בתפקוד גבוה בכיתה, היא תמיד אומרת שהכיתה שלה לא מקבלים אותו כל כך טוב וכך גם בלימודים. (כיתה ד)
חלקית. במידה ויש ילד "מיוחד" שהוגדר כגאון בתחום מסויים והוא יכול להשתלב בשיעורים של כיתה רגילה שמה יעבירו את החומר יותר מהר ושוטף - אדרבא. אני אפילו מאמין שזה חיוני לחשיפה של ילדים מגיל צעיר לתת להם לעבוד ביחד, להראות שיש שם בן אדם ולמרות הקשיים אפשר להסתדר איתו, שזה לא חייזר או משהו כמו שרוב הילדים מתייחסים לזה.
אין מה להפריד אותם מהחברה אלא אם יש צורך והם לא מסתדרים. לא אוהב את הקטע שיש כיתות שרק תקשורתיים לומדים בהן ביחד עם תקשורתיים. אם לא תהיה חשיפה שום דבר לא ישתנה בהבנה של הצדדים אחד כלפי השני.
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם!
אנונימי
לא כי הילדים בלי הצרכים המיוחדים בדרך כלל מתעללים בהם ולועגים עליהם ויש לי דוגמא לילדה מהשכבה שלי שיש לה אוטיזם קל וכולם מתעלמים ממנה ומלגלגים עליה
אני בעד לא להפריד אותם מהח'ברה כאילו הם לא בני אדם
ErO