12 תשובות
כן. סיימתי את כל הבגרויות חוץ מערבית ושיפורים, ואני לא זוכרת כלום משום בגרות.
אני אומר בכנות שמה למדתי כן עוזר לי עם תפקיד טוב בצבא אבל.. אני שונאת מחשבים (כן, שונאת את המגמה שלי) ומתעבת כימיה.. אז אני לא רוצה לעסוק באף אחד מהם בעתיד
גם אני שנאתי מחשבים וזה לא נותן לי בצבא משהו
איזה מוטיבציה אתם נותנים לי^
אני לומדת מחשבים ולא אוהבת את המקצוע.
כימיה ופיזיקה, דברים שכן רציתי ללמוד, לא נמצאים בתור מגמות בבית הספר.
כך שיוצא מצב שאני לומדת חומר בשתי מגמות, ביולוגיה ומחשבים, שממש לא מעניינות אותי.
בעקרון, גם הביקוש של אוניברסיטאות להישען בתנאי קבלה על כמה שיותר יחידות הוא אידיוטי.
אני לומדת מחשבים ולא אוהבת את המקצוע.
כימיה ופיזיקה, דברים שכן רציתי ללמוד, לא נמצאים בתור מגמות בבית הספר.
כך שיוצא מצב שאני לומדת חומר בשתי מגמות, ביולוגיה ומחשבים, שממש לא מעניינות אותי.
בעקרון, גם הביקוש של אוניברסיטאות להישען בתנאי קבלה על כמה שיותר יחידות הוא אידיוטי.
זה מאוד קשה 2 מגמות. מניסיון^
בכל מקרה סיימתי עם מחשבים השנה, נותר רק הפרויקט, 5 היחידות הנוספים.
אני דווקא די מסתדרת, בגרות מגמות זה רק שנה הבאה, ואת הבגרות במחשבים סיימנו השנה (האמת שמחשבים היה לי די קל, אני סתם לא מתחברת למקצוע)
לכן לא כזה קשה.
אני דווקא די מסתדרת, בגרות מגמות זה רק שנה הבאה, ואת הבגרות במחשבים סיימנו השנה (האמת שמחשבים היה לי די קל, אני סתם לא מתחברת למקצוע)
לכן לא כזה קשה.
כן. טווח הזמן בין בגרות לבגרות הוא מועט, ביחס לכמות החומר האדירה.
מעבר לזה, ישנם מקצועות שהם ממש לא הכרחיים, ככה לפחות לפי דעתי.
מעבר לזה, ישנם מקצועות שהם ממש לא הכרחיים, ככה לפחות לפי דעתי.
ללא ספק כן
כל מערכת החינוך בישראל וברוב העולם ממש דפוקה
מורים עם משכורת נמוכה
המון תלמידים בכיתה
המון חומר בלי יישום פרקטי על החיים שלנו (מעבר לחיבור וחיסור, ואולי אחוזים בלחץ וקרוא וכתוב)
בגרויות- שיטת מבחן על כמויות של חומר מבלי לבדוק באמת הבנה, או לבדוק את האשכרה בגרות שלנו
הצורת למידה של כיתה מורה לוח וספרים לא השתנתה במשך 150 שנה (בערך, אני לא סגורה על המספר), בזמן שצורות החשיבה של האנושות השתנו מאוד בזמן הזה, ולכן המערכת לא מתאימה לנו כבר
ועוד יותר מידי טענות על החומר הנלמד, התוכן עצמו, מעבר לאיך כמה ולמה שציינתי מעליי
כל מערכת החינוך בישראל וברוב העולם ממש דפוקה
מורים עם משכורת נמוכה
המון תלמידים בכיתה
המון חומר בלי יישום פרקטי על החיים שלנו (מעבר לחיבור וחיסור, ואולי אחוזים בלחץ וקרוא וכתוב)
בגרויות- שיטת מבחן על כמויות של חומר מבלי לבדוק באמת הבנה, או לבדוק את האשכרה בגרות שלנו
הצורת למידה של כיתה מורה לוח וספרים לא השתנתה במשך 150 שנה (בערך, אני לא סגורה על המספר), בזמן שצורות החשיבה של האנושות השתנו מאוד בזמן הזה, ולכן המערכת לא מתאימה לנו כבר
ועוד יותר מידי טענות על החומר הנלמד, התוכן עצמו, מעבר לאיך כמה ולמה שציינתי מעליי
כן דחוף
שואל השאלה:
ואת עושה עם כל מה שלמדת משהו?
ואת עושה עם כל מה שלמדת משהו?
אנונימי
כן.
ואני יכולה להגיד את זה אחרי שסיימתי 12 שנות לימוד (5 יחל אנגלית, 4 יחל מתמטיקה, 10 יחל מחשבים, 5 יחל כימיה).. כמות החומר שדוחסים בבגרות במיוחד היסטוריה לא נורמלי.. כמות הבגרויות שדוחסים בשבוע זה גם לא נורמלי..
ואני יכולה להגיד את זה אחרי שסיימתי 12 שנות לימוד (5 יחל אנגלית, 4 יחל מתמטיקה, 10 יחל מחשבים, 5 יחל כימיה).. כמות החומר שדוחסים בבגרות במיוחד היסטוריה לא נורמלי.. כמות הבגרויות שדוחסים בשבוע זה גם לא נורמלי..
לא אני חולה על המורים וללמוד!!מצפה לכל בגרות ובגרות