8 תשובות
לא, תקני משחה
לא זה סתם ישרוף לך כנראה..
אם אין לך משחה שימי מי מלח.
ממ טוב בחירה שלך למי להקשיב אבל לי ולחברות שלי זה אשכרה עובד ומציל חיים
שואל השאלה:
יש כאלה שזה מייבש להם את החצקון מהר למה זה לא טוב?
אנונימית
פעם השתמשתי במשחת שיניים וזה הרג את החצקון והייתה לי שם נקודה סגולה בערך 4 ימים
ממש לא מומלץ.
לכי על קלמין, זה זול רצח ועובד כמו קסם.
כי זה יכול לעשות כוויות