2 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית
היה לי את הרעיון הזה בראש כבר זמן, אבל אין לי כוח לפתח אותו:
זה מעין עולם קסום עם ממלכות, ויש 2 ממלכות שיש למלכים שם 2 ילדים והם רוצים שהם יהיו יחד בשביל ליצור ברית, אז במשך שנים הם מכריחים אותם לבלות יחד. בגיל 16 אז הבחור בא לבקר בארמון שלה והם ממשיכים לריב. ההורים שלהם מודיעים שבקרוב הם יתחתנו ואין להם ברירה. הבחורה מספרת לבחור שהיא מצאה דרך לברוח והם בורחים מהארמון באמצעות מנהרה שפעם שימשה את הארמון.
מפה די נגמרים לי הרעיונות לעלילה, אבל בקיצור הם נאלצים להיות יחד גם מחוץ לארמון ומתאהבים.
אני לא יודעת אם זה נחשב מסובך, אבל תיהני.
אנונימית
באותו הנושא: