5 תשובות
ממיצי הקיבה
זה מיצי קיבה

רפואה שלמה!
שואל השאלה:
אני יודעת אבל בכל אופן תמיד יש לקיר טעם לוואי לא מר
אנונימית
אחרי הקאה יש טעם לוואי בפה
זה עובר אחרי כמה זמן
כי אין דבר כזה קיא מתוק, כל קיא הוא מר