5 תשובות
ממיצי הקיבה
זה מיצי קיבה
רפואה שלמה!
רפואה שלמה!
שואל השאלה:
אני יודעת אבל בכל אופן תמיד יש לקיר טעם לוואי לא מר
אני יודעת אבל בכל אופן תמיד יש לקיר טעם לוואי לא מר
אנונימית
אחרי הקאה יש טעם לוואי בפה
זה עובר אחרי כמה זמן
זה עובר אחרי כמה זמן
כי אין דבר כזה קיא מתוק, כל קיא הוא מר
באותו הנושא: