10 תשובות
ליידי גאגא
בילי, וזה לא שלא שמעתי את ליידי גאגא, שמעתי, לא התחברתי.
ליידי גאגא
מה השאלה
מה השאלה
גאגא sweetie
i am so sorry
i am so sorry
בילי
פשוט יש לי סלידה כללית מגאגא
אז בילי
כל דבר יותר טוב מגאגא
אז בילי
כל דבר יותר טוב מגאגא
ליידי גאגא לדעתי
אין לבילי המנון כמו פני פוקר
גאגא הוציאה שירים אייקונים הרבה יותר מבילי(למעשה אני לא חושב שאחד מן השירים של בילי יזכר אייקוני, בספק wtpo) בילי לא עשתה בקריירה שלה עשירית ממה שגאגא עשתה.
בילי
באותו הנושא: