25 תשובות
ואיי בהרקדות בהפסקהה
לא.
אני עדיין זוכרת את הריקוד של זה בעל פה...
אני עדיין זוכרת את הריקוד של זה בעל פה...
אמאא מקרנה
חחח את כולנו
עזוב אותי הכריחו לרקוד גם את ריקוד התיש ואת הריקוד של התותים
חחח את כולנו
עזוב אותי הכריחו לרקוד גם את ריקוד התיש ואת הריקוד של התותים
אומייגאד בהפסקות חחח ...חשבתי שרק אצלנו
אחי זה הילדות של כל ילדי שנות ה2000
שואל השאלה:
כן חח...
כן חח...
אנונימי
הכריחו?
אחד הריקודים הכי כיפים הייתי רוקדת כל כך הרבה !
אחד הריקודים הכי כיפים הייתי רוקדת כל כך הרבה !
לא אבל זה שיר מהמם מאוד ונוסטלגי
חחח כל כך אני בת ה10
היו הרקדות אבל אף אחד לא הכריח אותנו
הילדות שלי אני מודה לך שהחזרת לי חלק משמחת החיים
הכריחו את גמבה סטייל
הולי שיט איזה זכרונות העלית בי פתאום
כל היסודי והגן שלי מבוססים על זה
כל היסודי והגן שלי מבוססים על זה
בחגים ותחילת, מחצית וסוף שנה לקחו ילד מהבית ספר שקרא לעצמו דיג'יי ועשינו מקארנה.
חחח וואי כל כך
המורות היו אומרות לנו או שאנחנו רוקדים או שאנחנו נשארים במזכירות בהפסקה לעונשxd
עזוב את זה... כיתה ד' התחפשתי לרקדנית פלמינגו והמורה שלי למדעים הכריחה אותי לרקוד איתה את הריקוד הזה של הזוגות וכל החצר הייתה עם מורים ותלמידים שמחאו לנו כפיים ואני כולי רוקדת איתה וצוחקת
לא יישכחו לי את זה בחיים
המורות היו אומרות לנו או שאנחנו רוקדים או שאנחנו נשארים במזכירות בהפסקה לעונשxd
עזוב את זה... כיתה ד' התחפשתי לרקדנית פלמינגו והמורה שלי למדעים הכריחה אותי לרקוד איתה את הריקוד הזה של הזוגות וכל החצר הייתה עם מורים ותלמידים שמחאו לנו כפיים ואני כולי רוקדת איתה וצוחקת
לא יישכחו לי את זה בחיים
הפעלתי את זה
ולא עמדתי בזה
ורקדתי את זה שוב
אח הזיכרונות...
ולא עמדתי בזה
ורקדתי את זה שוב
אח הזיכרונות...
חחח איך ידעתי שזה יהיה זה מבלי להיכנס
לאא בבת מצוות
חח אנחנו היחידים שרקדנו את זה מרצון?
אני בוכה
חחח אני רקדתי מרצון, זה ריקוד מצחיק וכיף
לא שמו לנו אתזה בביתספר בחיים
לאא
כולנו היינו שםם.
כולנו היינו שםם.
כן וגם את ריקוד הגונגל
אנונימית
באותו הנושא: