התחברות
הרשמה
בנים אם מישהי שאתם אוהבים תנתק ממכם קשר אתם תיפגעו או תהיו עצובים?
22 במאי 2019, 22:30
התאהבות
התבגרות
הידלקות
איך יודעים
מצב רוח
6 תשובות
כן מן הסתם..
.
.נתנאל.
זה באמת תלוי מי...
G
Giorno
אני אפגע. אבל זה יעבור
T
Tatt.
קורה לי עכשיו, זה גרוע
w
wild light
כן
S
Storm of the light's bane
כן
ש
שביעיסט אקראי
באותו הנושא:
בנים למה חלק מכם שאתם אוהבים מישהי אתם תציקו לה, תעליבו אותה, תסתלבטו עליה?
בנים ביישנים.. איך תתנהגו ליד מישהי שאתם אוהבים?
בנים - איך אתם מתנהגים ליד מישהי שאתם אוהבים?
בנים שאתם אוהבים מישהי אתם משחקים אותה קשים להשגה?
בנים אם אתם אוהבים מישהי אתם תראו לה את זה או שאתם תסתירו?
בנים מנשיקה ארוכה (של 5 דקות בערך) עם מישהי שאתם אוהבים יעמוד לכם?
בנים, אם יש מישהי שאתם אוהבים/מחבבים אתם תסתכלו לה על הנראה לאחרונה בווצאפ?
בנים,אם תהיו עם מישהי שאתם אוהבים בדייט ראשון
בנים שאתם מתנשקים עם מישהי אתם אוהבים לשמוע את הרעש של הנשיקה?
בנים תרצו מישהי עם פנים ממש יפות ואישיות שאתם אוהבים אבל
בנים סטרייטים, איך אתם מתנהגים ליד מישהי שאתם אוהבים?