6 תשובות
זה בסדר אם זה היה במקרר.
זה בסדר, בתאבון :)
הכל בסדר תחממי וזה יהיה אחלה
חחח סורי
שואל השאלה:
אני בת ותודה
אנונימית
תחמם רק