13 תשובות
אין קשר רק ליופי
וחוץ מזה יופי זה עניין של טעם
כנראה אתה יפה בעינייה
תעלה את הבטחון שלך
בחיים אל תחשוב שמשהו יותר טוב ממך אם אתה רוצה אתה יכול להיות הרבה יותר טוב בעיניה אז אל תחשוב שאתה שונה
אתה מושך אותה לא צריך יותר
ואתה לא שווה פחות מאף אחד אחר
אנונימית
שואל השאלה:
אני עדיין לא מושך אותה. לפחות ככה אני חושב.
אנחנו מדברים בווצאפ, הרבה. אבל זה לא נראה כאילו אני מושך אותה, למה שהיא תרצה אותי אם יש יותר טובים ??
אנחנו גם לא הכי קרובים אחד לשני.....
אנונימי
תקשיב כמו שאמרתי
זה לא הכל קשור ליופי
נמשכים לאופי בדרך כלל יותר
יכל להיות שיש בך משהו שהיא אוהבת
ובגלל שאופי שלך מדהים זה משפיע על היופי ואתה נראה יפה בעינייה
אתה צריך לעלות את הבטחון שלך בנות אוהבות גבר עם בטחון
שואל השאלה:
יש לי ביטחון. אבל פשוט הגיע אליי המחשבה הזאת וזה היה נראה לי הגיוני.
אנונימי
תקשיב אני לא כזה מתלהבת מחתיכים בייחוד לא מכאלה שמחצינים את זה אני רואה את זה כילדותי ומתנשא בו זמנית. יש מצב גם היא ככה בקטע הזה
ואם אתם לא בדיוק קרובים ואתה לא בטוח שהיא נמשכת אליך, למה אתה חושב שהיא תרצה אותך? (זה לא נשאל מתוך רוע, אני באמת רוצה להבין מה גרם לך לשאול את השאלה)
מראה חיצוני גם לא מעיד על טיב של בן אדם... יש הרבה מעבר
בנות עם מוח לא יסתפקו בדמות שנעים להסתכל עליה כל עוד היא עושה להן רע
אנונימית
שואל השאלה:
היא אמרה לי שיש לי אופי ממש טוב.
היא רמזה לי שאני נראה טוב (סבבה כזה)
אני מתאמן ואני מנסה לעלות במשקל ובחוזק, כי אני רזה. (לא ממש רזה, רזה)
יש לנו הרבה נושאי שיחה, וגם דיברנו על להיפגש בחופש.
פשוט אני אומר לעצמי, למה אני ? אם בכלל.
אנונימי
יש לך סיכוי, אולי לדעתך אתה לא יפה כמוהם אבל אולי דעתה שונה?
לך תדע אם לפי דעתה אתה כן יפה, לעזוב יופי מה עם האופי?
חשבת על זה שאולי יש מצב שהיא כן חושבת כלפיך משהו.
יש מצב, ותאמת אל תהיה שלילי כי לא תמיד הכל כמו שאתה רואה... אבל גם אולי אתה שונה מהם לפי דעתך אבל לפי דעתה אתה גם שונה בקטע טוב או רע זה תלוי בה וגם בך.(:
אנונימית
שואל השאלה:
אני אוהב אותך. תודה !
אנונימי
ואת האנונימית שהגיבה לך לפני התגובה האחרונה אתה לא אוהב? כי זאת לא אותה בחורה נפגעתי
סתם, בהצלחה איתה
אנונימית
חח כן אני חושבת שהוא התכוון אליך(:
אנונימית
שואל השאלה:
חחח חשבתי שזו אותה אחת.
אוהב את כל מי שהגיב
אנונימי