5 תשובות
זה יבוא לבד עם הזמן , אולי את לא מוכנה לזה עדיין
זה יבוא לבד.
כל מה שאת צריכה לעשות זה להרשות לעצמך.
כל מה שאת צריכה לעשות זה להרשות לעצמך.
שואל השאלה:
אני בת 20 זה הכי מוכנה
אני בת 20 זה הכי מוכנה
אנונימית
אומרים שלאנשים חכמים יותר קשה להתאהב. זה פסיכולוגי
זה יבוא לבד, שיגיע הבן אדם הנכון :)
באותו הנושא: