6 תשובות
היא שמה קרם נראלי
ברור שיכולות להיות
וזה בסדר לעשות את שניהם.
וזה בסדר לעשות את שניהם.
את יכולה גם וגם זו לא בעחה
לי גם אצל קוסמטיקאית היה נקודות
אנונימי
אם היא לא שמה לך משהו לפני השעווה תקחי טלק ותמרחי על כל האיזור, מנסיון זה פחות כואב ונדבק.
עשיתי רגל אחת עם טלק ואחת בלי טלק ובזאת בלי הטלק חלק מהשעווה נשארה ולא יצאו כל השערות, בזאת עם הטלק יצאו כל השערות, פחות כאב ולא נשארה בקושי שעווה על הרגל
עשיתי רגל אחת עם טלק ואחת בלי טלק ובזאת בלי הטלק חלק מהשעווה נשארה ולא יצאו כל השערות, בזאת עם הטלק יצאו כל השערות, פחות כאב ולא נשארה בקושי שעווה על הרגל
כן בדרך כלל יש
ולשאלה השנייה זה בסדר
ולשאלה השנייה זה בסדר
באותו הנושא: