10 תשובות
משהו שבן אדם שבטוח שהוא נעלה וכל כך מגניב ומיוחד אומר.
שואל השאלה:
קוראים לשיר "פלואו של מחבל" וזה שיר פשוט דוחה
חחח תגובה שנייה
לא יודעת אם זה יותר מצחיק או עצוב

ושואלת השאלה, של מי השיר?
אנונימית
שואל השאלה:
איתי לאון
בואו נחשוב מה עדיף.. לעשן סמים קלים או לאנוס... הממ...
cypher6 - תכלס. אני לא מבין מה היא ניסתה להגיד
המשך:
שברתי לה את האגן
אם זאת בדיחה אז אפשר להבין אבל... אם הם רציניים אז... ואוו, נורא.
עדיף את "עשב עישנתי עם נורית, עשב ירוק מגולגל?"