5 תשובות
דבר ראשון,שלא תחשבי אפילו על מוות, הכל יסתדר בסוף,אלה לא חיים רעים, אלה כולה יום רע.
הכל יהיה בסדר בסוף...ואם עדיין לא בסדר זה אומר שזה עדיין לא הסוף.
תעזבי אותה, היא צריכה להתאושש ממה שקרה..
אם את רוצה לפרוק אני כאן לעזור לך(:
אני ממש לא יודעת אבל תגיד ליועצת בית ספר אל תתביישי מדובר פה במשהו שכנראה את לא יכולה לפתור והיא ממש יכולה לעזור. תעשי טובה ותפני אליה היא שם בדיוק בשביל הדברים האלו. אפ את צריכה לדבר עם מישהו אני תמיד כאן בשבילך תיהי חזקה בשבילך ובשביל המשפחה שלך. 3>
שואל השאלה:
לא רוצה יועצת כי קרו לי איתה מלא דברים רעים שאני מנסה להתחמק ממנה
אנונימית
יש לך מחנכת או מנהלת שכבה שיותר קל לך לדבר איתה?
בת כמה את?