3 תשובות
אנחנו רודפים אחרי שלמות מטבענו
וכנראה אותן הבנות שאתה חושב שהן נראות טוב לא רואות את זה ככה
כי לפעמים אנשים יכולים להוריד מעצמם ולא לחשוב אליהם את הדברים האלו אז הם מרגישים את הצורך לשנות דברים בעצמם ולעשות את הניתוחים האלו זה קצת עצוב
אנונימית
שואל השאלה:
זה מבאס..
אנונימי