12 תשובות
אם את לא נמשכת לנמוכים אז לא, תתני לזה לזרום לבד יש הרבה בנים גבוהים שמחפשים את האחת שלהם. אז פשוט תחכי ותכירי אנשים בדרך.
ומה הגובה שלך?
ומה הגובה שלך?
תלכי למי שאת נמשכת אליו,מקסימום לא תהיו באותו גובה;)
שואל השאלה:
אני 1.95
אני 1.95
אנונימית
שואל השאלה:
והבן הכי גבוה שמצאתי היה 1.83
והבן הכי גבוה שמצאתי היה 1.83
אנונימית
למצוא חבר בגובה שלך אולי יהיה טיפה קשה אבל כאילו תתפשרי כזה טיפה לא עכשיו מטר חמישים משהו נורמלי
אני לא חושבת שתמצאי כל כך מישהו בגובה הזה(זו מחמאה,אני מטר 60;)
מקסימום הוא יהיה טיפה נמוך ממך,זה לא כזה נורא!
העיקר שאת אוהבת אותו.
מקסימום הוא יהיה טיפה נמוך ממך,זה לא כזה נורא!
העיקר שאת אוהבת אותו.
את בגובה של אקס שלי,
את תמצאי עוד בנים בגובה שלך. אבל אם את נמשכת לנמוכים וזה לא מפריע לך אז לכי על זה
את תמצאי עוד בנים בגובה שלך. אבל אם את נמשכת לנמוכים וזה לא מפריע לך אז לכי על זה
למה לא מצליחה? הנה אני פה.
*סתם, לא באמת.
הגובה לא באמת אמור לשנות משהו במערכת יחסים אז אם אין לך בעיה עם נמוכים, לכי על זה. אל תתני לגובה שלך להחליט מי את.
*סתם, לא באמת.
הגובה לא באמת אמור לשנות משהו במערכת יחסים אז אם אין לך בעיה עם נמוכים, לכי על זה. אל תתני לגובה שלך להחליט מי את.
ממ
מה שאת מרגישה בפנים
כאילו ..
מה שאת מרגישה בפנים
כאילו ..
באופן כללי אין שום בעיה לצאת עם מישהו נמוך ממך. אבל יש גם בחורים 1.95.ואם זה באמת מאוד קריטי לך את תמצאי
בת כמה את... וכן את חייבת ללכת על נמוכים
ממש מוריד לך נמוך?
ממש מוריד לך נמוך?
איך קוראים לך אני מעוניין
באותו הנושא: