7 תשובות
ממש
היא נוחה רצח
לא
עכשיו בכלל שחם אני נדבקת אליה
אנונימית
מאוהבת בה קשות (אני רצינית)
היא לבנה מדי לטעמי
אבל היא סבבה סהכ
לא היא חורקת כל שניה
אנונימית
לא
הייתי רוצה מיטה גדולה וממש נוחה עם מלא כריות ( מרובעת או איך שקוראים לזה)