24 תשובות
כן (אני בת)
סביר מינוס כזה
חחח
לא,אני חושב שאני נראה בסדר...לא טוב
אני בסדר לדעתי
שואל השאלה:
מה גורם לכם לחשוב ככה?
אנונימית
כן, מאוד.
אנונימי
לא בקטע של לעוף... אבל אני נראה סבבה לגמרי לפי דעתי ומה גורם לי לחשוב ככה..? אממ שאני אוהב את מה שאני רואה
כן אני חתיך הורס וסקסי ( נראה בסדר )
אני בת, אבל לדעתי אני חצי חצי כזה, או אפילו אני רק אוהבת את העיינים שלי והשיער.. כל השאר לא ממש.. :(
כן
ומה גורם לי לחשוב ככה? האמת שלא חשבתי על זה לעומק..
כי הרבה אומרות לי את זה, הולך לי טוב עם בנות, מתאמן כמה שנים, וכשאני מסתכל במראה אני אוהב את מה שאני רואה.
אנונימי
בלי חצקונים אני סבבה
כן. אבל רק כי בלג בעומר חבורת בנות קראו לי חתיך d:
כן
נופ
כן
אני לא מבינה למה בנות עונות אם ביקשו רק בנים^
ממ נע אני מכוער
כן
כן ממש ממש ממש ממש טוב