10 תשובות
פשוט להיות חיובית ולא לחשוב שזה יהיה גרוע
מה את עושה ביום הולדת?
מאיפה את יודעת? עצם זה שאת ככה מכניסה לעצמך את זה לראש וכל כך בטוחה, יגרום לזה באמת להיות ככה.. תחשבי טוב ויהיה טוב
מעבר לכך, אם את צריכה לשנות משהו באירוע יומולדת עצמו ובאיך שהוא יהיה מוזמנת להתייעץ איתי :)
לצפות להכי גרוע
לא לצפות
הטריק הוא לא לצפות ועדיין לקבוע לך בראש שלא משנה מה יקרה תהיה לך יום הולדת מדהימה. זאת אומרת גם אם יקרה לך משהו רע או משהו עם פוטנציאל לבאס אותך אז הכל תלוי באיך את לוקחת את זה.
שואל השאלה:
זה די באשמתי כי לא משנה איך היומולדת עוברת אני אף פעם לא אהיה מרוצה, ואני לא בטוחה אם לעשות משהו זה יותר מידי באלגן
אנונימית
זאת הבעייה, לא משנה מה קורה את לא מרוצה. תעשי את זה הפוך, לא משנה מה קורה את כן מרוצה.
שואל השאלה:
אני לא יכולה לשלוט על הרגשות שלי
אנונימית
להינות כמה שיותר לשמוח וללכת עם חברים עם המשפחה
תעשי מה שעושה לך טוב ואת אוהבת לעשות
את יכולה לשלוט על התודעה שלך, לנסות לגרום למוח שלך לשנות גישה. וזאת לא רק היום הולדת כנראה זה הכל בחיים.. זה לא פשוט אבל אפשרי