7 תשובות
ממש לא. סדרה עם מלא מסרים מיניים וקללות.
קודם כל זאת הסדרה הכי טובה שקיימת.
שנית כל יש שם מלא קללות ואלימות
תחליטי את
שנית כל יש שם מלא קללות ואלימות
תחליטי את
נופ
יש שם מלא תוכן מיני וקללות ואלימות
יש שם מלא תוכן מיני וקללות ואלימות
אחת הסדרות אבל מקללים שם מלאא ריק רוב הזמן שיכור יש שם מלא דם וכאלה ממש לא כדי עם ההורים
רק לבד אחותי, רק לבד
אני ראיתי עם אמא שלי והאקס שלה פעם.. היה כיף.
אם את קרובה אליהם זה לא כזה נורא.
אם את קרובה אליהם זה לא כזה נורא.
לבד כן,עם ההורים פחות