15 תשובות
נופ.
הסדרה התרקבה עם הזמן
כן, ממילא הוציאו את אלונה ושמו במקומה את ימית, לא היו צריכים לדחוף גם את דנה ועד העונה הרביעית הסדרה הייתה עוד בסדר אבל שאר העונות פשוט מיותרות
לא אבל עונות 1-4 היו הכי טובות.
כן.אני לא אוהבת אותה בכללי היא מעצבנת אןתי
היא לא ואתה יודע את זה
שואל השאלה:
לתת לה מינוסים בבקשה ^
לא
לא, פשוט הרעיונות לסדרה הלכו והתמעטו, הם כבר עשו כל כך הרבה דברים שזה פשוט כבר נהיה מוגזם
ללא שום ספק, כן!
אני חושבת שימית סול שחטה את הסדרה. היא מעצבנת ברמות אלוהיות.