3 תשובות
אל תהיי עצלנית, פשוט תקומי.
אנונימית
תעשי משהו עם החיים שלך, יש לך אשכרה עתיד אל תבזבזי אותו בלישון כשאת יכולה לעשות כל-כך הרבה דברים, אל תתקעי עם השינה ואז תתחרטי, ואת תסתכלי אחורה ותביני כמה טעית
אנונימית
את פשוט תתחרטי בזמן שכבר לא תוכלי להחזיר את הזמן לאחור