התחברות הרשמה

איך אתם מגדירים ערס? / פרחה?

תגיבו באמת איך אתם מגדירים אותם זה חשוב לי לאיזה משו... נגיד אם אתם רואים מישו ברחוב ככה וככה והתגובה הראשונית שלכם תהיה איזה פרחה.. או איזה ערס.. למה? מה לדעתכם מגדיר ערס או פרחה?
26 במאי 2019, 02:18
ערסיםהגדרותפרחותהתנהגותמראה    
2 תשובות
אני לא מגדיר אף אחד בתור ערס או פרחה
ס
סוליטר
אנשים רגילים, הרבה מהסביבה שלי הם "ערסים ופרחות" (כותבת בגרשיים הי אני שונאת את הכינוי הזה) והם אחלה אנשים..
r
r.o.t.e.m
באותו הנושא:
איך הייתם מגדירים פרחה? מראה, התנהגות וזה
איך אתם מגדירים פרחה?
איך אתם מגדירים פרחה? כאילו שאומרים לכם תתארו לי מישהי פרחה, מבחינת אופי, מראה, סגנון דיבור וכל זה, מה תגידו?
אתם מגדירים את עצמכם בתור אנשים קרים או חמים?
איך אתם מגדירים ערס או פרחה?
איך אתם מגדירים פרחה?
איך אתם מגדירים פרחות?
אתם מגדירים את עצמכם קמצנים או נדיבים, בפרחים? ולמה?
איך הייתם מגדירים ילדה יפה (חיצונית!) נגיד תתארו איך תראה..
איך בהגדרה שלכם הייתה מגדירים "ילדה טובה"?
הייתם מגדירים אותי כנואשת? אם לא איך הייתי מגדירים מישהי נואשת