13 תשובות
תתמוך בו, אין לו איך לשלוט על זה וקשה בלי תמיכה של חברים..
אנונימית
שואל השאלה:
איך הייתם מגיבים
אנונימי
וואי מחבקת אותו, יש לי כבר חבר הומו וזה פאן
חברה שלי יצאה בפניי שהיא בי ופשוט חיבקתי אותה ואמרתי לה שאני איתה באש ובמים והמשכנו לדבר רגיל
שאלה קשה, אני לא בעד הקהילה ויהיה לי קשה עם זה יותר משזה יהיה קשה לו
לא הייתי עושה כלום
הייתי במצב כזה פשוט תראה שאתה שם ושזה לא משנה כלום
מפנק אותו
הייתי אומר ככה "טוב אחי" וממשיך לצפות איתו בסרט חחח
אם מישהו בא ומספר לך את זה, תאמין שהוא אכל על זה סרטים לגמרי לפני.
גם אם אתה לא התומך הכי גדול אתה יכול לתמוך בו באותו רגע ספציפית, ולא להיראות מאוכזב או כועס.
זה מספיק קשה גם ככה.
מקבלת אותו הכי בכיף ונותנת לו חיבוק ענק, הדעה שלי על מישהו ממש לא הולכת להשתנות בגלל הנטיה המינית שלו
אנונימית
הייתי אומר לו שגם אני (באמת)
אנונימי
מקבלת ותומכת בו.