5 תשובות
בטקסט.
לשלוח הודעה "אני נפרד/ת ממך" בלי הסברים ובלי כלום
להיעלם ולנתק ממנו כל קשר בלי להסביר לו למה. זה מתסכל רצח
לבגוד(?)
לבגוד, להיפרד בהודעה, להתעלם..
שדרך אגב זה מה שהאקס שלי עשה לי - נפרד ממני בהודעה אחרי שכמה ימים הוא כבר התעלם ממני ולא ענה לי. אחרי זה הוא התחתנן לחזור אבל חה בחיים לא אחרי זה
אנונימית