9 תשובות
נגמרת בזה שהם מגייסים עוד משהו
שואל השאלה:
נו פשוט תגיד איך העונה נגמרת עונה 6
אנונימי
נגמר טוב , הם מנצחים .. ואז רואים אותם מגייסים עוד משהו לחבורה.
נגיד ככה תדע שבכל עונה איכשהו המורה הוא רשע
סקוט סטיילס לידיה מליה וכו' נהפכים ללהקה וביחד הם נלחמים ומנצחים את המישהו הרע שהיה בעןנה 6 (לא זוכרת מי המישהו הרע היה בעונה הזאת)
את רוצה לדעת את הסוף של הסדרה?
אנונימית
שואל השאלה:
איך העונה האחרונה נגמרת
אנונימי
שואל השאלה:
עזוב אתה לא איתנו
אנונימי