8 תשובות
כן
אנונימית
כן. אני מתה על השטויות האלו
כן, זה הדבר היחיד שאתגעגע אליו אחרי שאסיים את בית הספר
אף פעם לא הלכתי לבצפר עם ציוד תמיד הייתי לוקחת רק תיק שבתוכו יש 2 מחברות של קישקושים וסיגריות.
עכשיו אין לי כבר בצפר
האמת שלא ממש
אני מפחדת שזה יהרס
עם ילדים כמו בבית הספר שלי.. עדיף שלא
אבל אני קונה לציור, לפחות זה ישמש לי בזה
זה הדבר היחיד שגורם לבית ספר להיות קצת יותר נחמד