8 תשובות
גם אני
גם אני, אוהב מוזיקה מכל השנים, בעיקר 60 80 90
גם אני וזה שבתמונתך נראה יהודי..
בתור מישהי אוהבת מלא סגנונות, אני יכולה להגיד שאני ממש אובסיסיבית למוזיקה של שנות השישים. שירים מדהימים וכלי הנגינה>>
כן, את היחידה בעולם מתוך שבעה מיליארד בני אדם במאתיים מדינות שונות. מזל טוב. לכי תחגגי.
לא רק אתת אין על המוזיקה הזאת הכי טובה שיש
וממליצה על
the beach boys הם מזה חמודים הכרתי אותם לאחרונה והתאהבתי ואני גם די בטוחה שהם בשנים של שנות ה60
וממליצה על
the beach boys הם מזה חמודים הכרתי אותם לאחרונה והתאהבתי ואני גם די בטוחה שהם בשנים של שנות ה60
שואל השאלה:
אני מכירה אותם הם מושלמיים
אני מכירה אותם הם מושלמיים
אני ליטרלי מכורה לסיקסטיז לכל העשור המדהים הזה
באותו הנושא: