6 תשובות
כן
וגם היא עלתה לי בסביבות הדולר
וגם היא עלתה לי בסביבות הדולר
שואל השאלה:
את יכולה לראות מה כתוב באמצע של הפאה הלבנה ולהגיד לי??
את יכולה לראות מה כתוב באמצע של הפאה הלבנה ולהגיד לי??
אותה קניתי
היא ממש ממש טובה והיא עלתה לי שני דולרים (מסתבר שלא דולר אחד)
היא ממש ממש טובה והיא עלתה לי שני דולרים (מסתבר שלא דולר אחד)
יש את הקוביה הכי מהירה בעולם אבל היא של gan והקוביות שלהם עולות 300 שקל אבל שווה כל שקל!!!!
שואל השאלה:
הזמנת קוביה שאת יודעת שהיא טובה? כי לא בא לי סתם להזמין ואז שתגיע איכות גרועה
הזמנת קוביה שאת יודעת שהיא טובה? כי לא בא לי סתם להזמין ואז שתגיע איכות גרועה
יש באיביי ובאתרים בסגנון קוביות מדהימות שזזות ממש ממש מהר
לא זוכרת חברה ספציפית
לא זוכרת חברה ספציפית
באותו הנושא: