141 תשובות
15 בשקיעה במידבר היה מוש
אנונימית
בקולנוע
בגיל 17 וחצי
אנונימית
עם קיר בחדר שלי בגיל 18
אנונימית
בגיל 15
בספסל ליד הבית שלי
באוטו שלו 15 וחצי
שואל השאלה:
ביצ' סטייב עכשיו חייב לשאול..
15, במיטה
אנונימי
שואל השאלה:
חחח
צרפתית? ליד הבית שלה, גיל 16
לאא זה מעניין את כולם, ספרי פה
אנונימית
היא הייתה בפופיק נראלי ונראלי שהייתי בת יום
לא התנשקתי מעולם.
בן 18.
גיל 18 נפגשתי אם משהיא שהכרתי ממ שנה או שנתיים היא ידעה שמאוהב בה אבל אני בגדול הייתי מתבודד אז הייתי ביישן פיצוצים ואפילו שבאה לחבק אותי התרחקתי ואז אמרתי סליחה סליחה ואמרתי אפשר עכשיו פשוט נלחצתי לרגע ואז היא קפצה שמה תיד על הלכי שלי ונישקה אותי (זה היה ברחוב בין בניינים)
חחח איזה נשיקה פיפי, קיבלת גם בומבה?
אנונימית
תאמינו או לא בשירותים גם עם בן וגם עם בת
בגיל 13
אנונימית
שואל השאלה:
אגב, שלי הייתה בקולנוע בגיל 17 משהו כזה
ים, גיל 13 וקצת
במסיבה בבית של ידידה
15
בחצר של בית ספר אני זוכרת שלא חח באנו לשיעור גיל 11
טרם הייתה.
17 וחצי
במיטה של חברה בפנימיה
אנונימית
13, אצלו במיטה
בים 13 וחצי
גיל כמעט 16 אצלו בבית
13 ליד גינה בעיר שלי
לא התנשקתי לפי דעתי זה לא הגיל המתאים בשבילי יחסית
את אמא כל בוקר כשאני הולך לבצפר
שואל השאלה:
אהבתי חח
14 במסיבה
שואל השאלה:
וואלה כן נחשב אנונימית חחח
לא הייתה, ,15.5
בזולה של השכבה בבית ספר, בגיל 15 מה שבטעות הפך ליציאה מהארון כי מסתבר שאת הזולה (שהיא מין פינת עישון) רואים מהבניין של התיכון, אז ראו אותנו כל הכיתות. של כל התיכון. לפחות ככה כולם ידעו מהר
שפיים בגיל 12
כיתה ד (9?)
הוא לחץ עליי וחפר לי וזה גם היה כזה פיקה לא עם לשון או משהו
חורשה נראה לי
נשיקה וירטואלית
אנונימית
גיל 16 וחצי עם מישהו שרציתי המון זמן סוג של קראש , בסוף הוא היה ממש רע אליי אבל כיום יש לי כבר חבר שנתיים .
16
היד ימין שלי, אני כלכך אוהב אותה.
15 בגג של הקניון
ביער באמצע הלילה (זה היה בטיול שטח), ובגיל 17
באיזה גיל 5
הייתי לי חברה וממש תכננו להתחתן וזה חח
אבל לא ראיתי אותה מאז הגן
אני מת לדעת איפה היא היום
אנונימי
3 וחצי
בגן של חנה
בספסלים בבית ספר בגיל 14.
השנייה שהייתה נחשבת יותר כאמיתית היום - בגיל 14 , בכיתה
גיל 19
באוטו .
אנונימית
בפנימיה גיל 15 הוא היה 18
אנונימית
בחדר של אחד מהחברים עם מישהו שקיבלתי לבוא, גיל 15
תחנת אוטובוס
13
באמצע הרחוב
14
עם הסושי שלי


אחרי 45 דקות המתנה.
לא הייתה עדיין ואני בת 14 וחצי.
בגיל 14
בממק בבניין של חברה
5.5 עם מושיקו בגן עפרת
היה רותח.
גיל 14 בעיר .. באמת מצטערת שזה היה עם אותו בחור מעבר לזה שזה היה מזעזע ..
אנונימית
לא הייתה, בת חמש עשרה
אנונימית
יום הולדת 14 בקאמפ בלונדון
15 בגן שעשועים
גיל 16 בחדר שלי
14, קניון עזריאלי
בחדר של ידיד שלי בגיל 15
בטעות^
שאלה לא נכןנה
אנונימית
16 מחוץ לבית של חברה
בגיל עשר בגן שעשועים
במסיבה בגיל 14 שהייתי מסטולה
אנונימית
גיל 13 קלאב הוטל
10 לא זוכרת איפה
אנונימית
11, בן דוד בבריכה.
(תחסכו ממני.)
אנונימי
בבית של האקס
14.5
שואל השאלה:
פאק למה? אחי
14, בסקייט פארק בלילה
בכיתה ג' בערך עם החברה הכי טובה(זו הייתה תאונה, בטעות... אני גם מנסה לא להחשב את זה לנשיקה ראשונה)
(ואני סטרייטית)
אנונימית
בספסל ליד הקניון, 14
13 ליד האמפי בבית ספר שלנו עד היום מתחרט שככה ביזבזתי את הנשיקה הראשונה שלי לא ספונטני לא רומנטי לא כלום
אנונימי
15 וחצי
בזולה נידחת על איזה הר שהנוף הנשקף ממנו הוא מסוף אוטובוסים ושירותים ציבוריים.
והו.
באוטובוס, 15 וחצי קצת לפני שנהייתי 16
בפארק בגיל 14
EE1
גיל 14 וכמה חודשים לפני 15 וזה היה בבית ספר
זה היה כל כך מוזר, זה קרה לפני שנה...
לא דימיינתי שזה יהיה ככה מוזר,
והוא היה הנשיקה היחידה שלי עד היום.
בגיל 15, על ספסל בגינה ציבורית
בחדר שלו 13
אמת או חובה נחשב?
אם כן אז בגיל 12 ביום הולדת.
אם לא אז בגיל 15 בכניסה לבית שלי.
12 בכלי זמן בצפת
במיטה..
בגינה ליד הבית שלי, 17
19
איפשהוא בשדרת רוטשילד
שואל השאלה:
לונה פארק בגיל 16
אנונימי
אממ 12 הבת מצווה שלי אם האקס שהיה קראש פעם וזרק את חברה שלו יום לפני הנשיקה
שואל השאלה:
סתם לא חחח
אנונימי
שואל השאלה:
אני בגיל 17 בערך בקולנוע
באיזה פארק
13
13 או 14 בבית
לצערי זה עדיין לא קרה
באוטובוס
15
לא הייתה.
וואו אלעדוש מאמי אתה מככב פה בחמות
שואל השאלה:
חחח מלכת האבולה תודה רבה רבה לך, מודה לך מקרב לב
גיל 13, מסיבת פיג'מות בשטח חקלאי של מישהו בתור חובה באמת או חובה (אימוגי מגלגל עיניים)
בספסל בגיל 17
14 בתוך מגלשה בגינה
שואל השאלה:
אנונימית מצטער לשמוע
בפארק
15
אף פעם טוב
נישקתי מישהי בגן ואמרנו שאנחנו מתחתנים לא יודע אם זה נחשב
בשירותי נכים 15
אל תשאלו למה
אנונימית
בחדר של הורים של חברה אחרת
שואל השאלה:
שנת קוקוס וואי וואי
שואל השאלה:
אנונימית למה?
16,בפארק
גיל 16 בפנימייה שלו שהייתי בקורס והלכנו כל הלילה וישבנו על ספסל כמו בסרטים בידיוק
אנונימית
17 וחצי
בגינה
על ספסל בפארק
16
אנונימית
15 בבית שלי
17
בפארק בערב עם חברה שלי (אקסית היום)
בכותל. בגיל 14,היה לנו טיול בבית ספר, חרדי אחד עבר לידנו ואמר שיקסע יא גויים
אני לא אשכח את זה בחיים בהבטחה חח
אנונימית
כאילו שמעי אם נשיקה יבשה באמת או חובה אז היה לי בכיתה ז ולפני 3 ימים זה היה מישהו שהייתי דלוקה עליו ואז הוא זרק אותי היום
אנונימית
בים, 18
לא הייתה :) בת 18
אנונימית
גן הפעמון ב"ש, גיל 16.
לא הייתה חח אני בת 14 וחודש יאי
בפארק
15
גיל 15 אצלי בבית
15
בחדר שלי
במקום שאין בו אנשים ויש בו ספסל אחד על דשא ענקי
ובגיל 13
ועכשיו עצרו את הבן אדם הזה
15 בפארק
קולנוע (סרט)
16
בגיל 12 בשירותים של מסעדה חח
18 במיטה שלי
אנונימי
16 במסיבה
16 בבית שלה
8-9
הייתי לי חברה שהייתה גדולה ממני ב-3 שנים, והיינו משחקות כל מיני משחקי תאטרון כאלה וזה היה כולל נשיקות.... היינו יחסית שתי ילדות תמימות. כשהיא הבינה שזה לא מתאים בכלל כל המשחקים האלה היא עצרה במהירות, ועד היום אנחנו בקשר די טוב.
אנונימית
12 מתחת לבית שלו.
על ספסל, גיל 14 וחצי
בבית שלי. גיל 15 אני חושב.
13 , מתחת לבית שלו וירד גשם.עד היום אני חושבת שזה הכי רומנטי.
אנונימית
בגיל 17 בפאקינג חו"ל עם איזה מקומי
אנונימית
שואל השאלה:
איפה בחול? שנדע אם זה שווה חח
לא הייתה
אנונימית
לא הייתה לי עדיין, בת 16.5
אנונימית
מדריד
אע לא אכפת לי אני לא אנונימית