4 תשובות
שואל השאלה:
למה?^
אנונימית
כמו שאני
לא מדמיין את עצמי
ואם כן ? אני חושב שאני אדמיין את עצמי אותו דבר כזה.. אולי אוסיף קצת יופי..
לפעמים מוסיפה קצת יופי, זה קצת מעלה את הביטחון אפילו שזה משו קצת שקרי לעשות לעצמך..
אבל תכלס אחרי זה, כשאני מסתכלת על עצמי במראה/ בתמונה, אני לא חושבת שאני נראת עד כדי כך גרוע.