8 תשובות
אל תורידי, תחסמי אותו גם משיחות בטלפון, הוא לא שווה את זה
שואל השאלה:
שיט תהיו החלטיים קשה לי
שיט תהיו החלטיים קשה לי
אנונימית
תורידי, הוא עשה מאמץ והתקשר.. אני מניח שהוא הסביר לך גם למה הוא סינן, לא?
שואל השאלה:
כן אבל אני לא יודעת כמה לקבל את זה.. אם זה תירוץ או קורה.. כי זה כבר לא פעם ראשונה או שנייה או שלישית שנוא אומר לי את זנ
כן אבל אני לא יודעת כמה לקבל את זה.. אם זה תירוץ או קורה.. כי זה כבר לא פעם ראשונה או שנייה או שלישית שנוא אומר לי את זנ
אנונימית
אולי הוא לא סינן והוא פשוט לא יכל לענות
שואל השאלה:
^ לגיטימי כשזה קורה מדי פעם לא על כל הודענ שנייה
^ לגיטימי כשזה קורה מדי פעם לא על כל הודענ שנייה
אנונימית
ושהוא רצה לחזור אליך את סיננת אותו כי הוא חסום
אה לא ראיתי את התגובה שלך סורי
באותו הנושא: