4 תשובות
למה לא? הם רצחו 300,000 בשואה. אני לא מצפה מהם להחזיר את היהודים לחיים או לפצות אותם, אבל לפחות תודו באשמה. אי אפשר להתכחש למציאות.
הם לא בדיוק שלטו עליהם, הם תמיד יכלו לפתוח במרד כי היהודים היו חלק שלם מהעם הפולני...
אני מאשימה את כל מי שהיה שותף לזה ואת כל מי שהתעלם.
כי גם הם היו אנטישמיים