2 תשובות
תקשיבי לכמעט כולם זה ככה העניין הזה של הריכוז.
אולי תקחי רטלין...
אה והמון מוטיבציה ללמוד
גם לי יש הפרעות קשב ולא הולך לי במטמטיקה בעיקר אבל מניסיון תילמדי עם חברה שיודעת את החומר (חבר שלי מסביר לי יותר טוב מהמורה)xd