3 תשובות
הייתי שם אתמול, בהצלחה מותק.
לא ההקפאה היא רק אחרי הסיווג הביטחוני. זה מה שהיא אמרה בכנס
לי לא
לתגובה הראשונה מה היה שם איך זה היה?
אנונימית
באותו הנושא: