5 תשובות
שימי נייר בינתייםם
שואל השאלה:
טוב אני עם נייר בנתיים ויש עוד 4 שעות הליכה
טוב אני עם נייר בנתיים ויש עוד 4 שעות הליכה
אנונימית
תבקשי מחברות פד.. בהצלחה זה סבל להיות במחזור בטיול
תבקשי מחברה או שימי סוויצרט
תשלחי לכל החברות הודעה אם למישהי יש פד, ותקראי לאחת המורות (שחברות יקראו) עם כל המבוכה תמיד יש להן משהו בסגנון.
או למישהו שיש לו נייר טואלט ותאלתרי
או למישהו שיש לו נייר טואלט ותאלתרי
באותו הנושא: