8 תשובות
נגד
כסף שהולך לפח
כסף שהיה יכול ללכת לדברים טובים
בטח שנגד, מדינה שלמה תעסוק בזה עוד חצי שנה ושלא נדבר בכלל על הכסף שיתבזבז על זה..
אני באמצע
מצד אחד נגד כי זה 5 מיליארד שילכו לפח במקום לאנשים שבאמת צריכים אותם (נכים, עניים, ניצולי שואה וכו)
מצד אחד בעד כי מה שהולך בממשלה ובמדינה בשנה האחרונה בקנטים וכנראה שביבי כבר לא ממש מתאים
נגד, זה סתם בזבוז כסף. שוב כולם יבחרו ביבי. שלא עושה כלום ומאפשר לזרוק פצצות על הדרום, אבל הרבה דרומיים בוחרים בו כי הם אוהבים את זה... זה ריגוש בשבילם...
אנונימי
נגד, המון כסף
כן יש עוד יום חופש
בעד
אחרי המטר טילים על הדרום אחריי שביבי נבחר אולי הם ישנו את דעתם
כן עוד יום חופש