4 תשובות
יש תשובה הגיונית...לשתות או לשים במקרר אם לא בא לך..
או שאת יכולה ללכת על מוזר ולספוג בזה דפים ולזרוק על אנשים...לשפוך עך הראש...לשים על המקרר וללכות שמישהו ישים לב..לא באמת יודעת
או שאת יכולה ללכת על מוזר ולספוג בזה דפים ולזרוק על אנשים...לשפוך עך הראש...לשים על המקרר וללכות שמישהו ישים לב..לא באמת יודעת
שואל השאלה:
ואל תדחפו
ואל תדחפו
שואל השאלה:
תעמדו בתור אבל
תעמדו בתור אבל
להשקות את בני ישראל
באותו הנושא: