2 תשובות
סביר + בשביל מי שממש שלמד
אבל אם בקושי למדת אז זה בסדר
אבל אם בקושי למדת אז זה בסדר
אני לא הייתי משפרת ממוצע כזה, מעל 100 זה מדהים!!!!!
אנונימית
באותו הנושא: