10 תשובות
אפשר לשאול מה עשית?
אנונימית
כן בשמחה, תכתבי לי(:
אני משקית תש שנכנסה לתפקיד לפני חצי שנה וחייבת להגיד לך שברגע שיש לך חיילים שמעריכים אותך, התפקיד היא הכי כיפי שיכול להיות
יא אני אשמח לדבר איתך בנוגע לתפקיד ^
פֵיָה
למה את מיועדת למערך הטכני? ומתי אמרו לך?
למה את מיועדת למערך הטכני? ומתי אמרו לך?
אנונימי
אני משקית תש, כן זה היה החלום שלי עשיתי הכל בשביל זה.
מי שבטכני לברוח תודה. גם להכנס לכלא.
אנונימית
אני מיועדת למערך הטכני, לא יודעת איזה תפקיד
אבל לא מרוצה
אבל לא מרוצה
עובדת חדר הגנת קרקע
עדיין לא הבנתי מה זה
אין על זה כלום באינרנט כל אתר אומר משהו אחר ובמיטב אמרו לי שהם לא יודעים
כאילו ????
עדיין לא הבנתי מה זה
אין על זה כלום באינרנט כל אתר אומר משהו אחר ובמיטב אמרו לי שהם לא יודעים
כאילו ????
תצפיתנית באיסוף קרבי
כן, מרוצה
כן, מרוצה
באותו הנושא: