6 תשובות
כןן חשבתי רק אני שמתי לב
כן שמתי לב
פיילוט זה שם לפרק כי הוא נסיון כדי לדעת אם יאהבו וזה
כי ככה קוראים לפרק הראשון ברוב הסדרות בנטפליקס
פיילוט זה כאילו פרק ניסיון כדי לדעת אם להמשיך את הסדרה או לא
אני לא חושבת שזה ניסיון... אם זה היה ניסיון הם היו משנים את השם.
לדעתי פיילוט זה בעצם הכנה/הקדמה, הוא מכין אותך לקראת הסיפור. כמו פרולוג בספרים.